مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:152020-08-10سياسي

اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای دولت در شرایط تحریم گسترش یابد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تاکید بر تلاش برای افزایش رضایت مندی مردم، گفت: اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای دولت در شرایط تحریم گسترش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید خورشیدی عصر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار داشت: با وجود تحریم ها و شرایط سخت اقتصادی کارهای خوبی در استان بوشهر در عرصه عمران و آبادانی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه به خاطر عدم اطلاع رسانی مناسب بسیاری از مردم در جریان کارهای صورت گرفته قرار نگرفته اند، افزود: وقتی مطابق میل جامعه حرف بزنیم شاهد افزایش رضایت مندی مردم خواهیم بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر به اهمیت رسیدن اطلاعات به همه نقاط جامعه اشاره کرد و ادامه داد: برای افزایش رضایت مردم و ایجاد امید در جامعه باید مردم در جریان خدمات صورت گرفته قرار بگیرند.

وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی خدمات دولت به مردم دانست و اضافه کرد: مردم وضعیت و شرایط اقتصادی کشور را می دانند و در این شرایط کارهای صورت گرفته موجب رضایت آنها می شود.

لزوم توجه به فضای مجازی خورشیدی با اشاره به اهمیت و جایگاه فضای مجازی تصریح کرد: کسب وکارهای ایجاد شده در حوزه فضای مجازی نسبت به کسب وکارهای سنتی بازده بهتری داشته و دنیا به این سمت حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای دولت در شرایط تحریم گسترش یابد

اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای دولت در شرایط تحریم گسترش یابد