مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 13:552020-08-10اقتصادي

تکمیل طرح های راهسازی شهرستان تنگستان تسریع می شود


فرماندار شهرستان تنگستان از پیشرفت 80 درصد پروژه تقاطع گادوی خبر داد و گفت: تکمیل طرح های راهسازی شهرستان تنگستان تسریع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسن رفیعی پور عصر دوشنبه در بررسی وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه در حال ساخت تقاطع گادوی خطاب به مدیران راهداری و پیمانکار پروژه اظهار داشت: تلاش کنید تا در کمترین زمان ممکن این پروژه به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از مطالبات دیرین مردم شهرستان بوده افزود: در راستای تحقق مطالبات مردم این پروژه در هفته دولت سال گذشته با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال آغاز و علیرغم مشکلات مالی و اقتصادی فاز اول آن با 80 درصد پیشرفت فیزیکی فعال است.

فرماندار تنگستان اضافه کرد: برای تکمیل و بهره برداری از فاز اول پروژه مبلغ 10 میلیارد ریال و برای اجرای فاز دوم نیز مبلغ چهار میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان تأمین اعتبار کرده ایم.

وی تصریح کرد: تعریض و جداسازی مسیر فعلی، اصلاح و تعریض بلوار بین مسیر رفت و برگشت اتوبان بوشهر - اهرم - خورموج و احداث میدان در طرح فاز اول دیده شده و مطالعه فاز دوم نیز برای احداث میدان در مسیر روبرو (برای تسهیل در تردد اهالی شریف روستاهای بخش مرکزی و بخش دلوار) انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل طرح های راهسازی شهرستان تنگستان تسریع می شود

تکمیل طرح های راهسازی شهرستان تنگستان تسریع می شود