مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:502020-08-10اجتماعي

تردد خودروهای سنگین در تبریز، منوط به اخذ مجوز است


مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری و حومه شهرداری تبریز گفت: با توجه به هماهنگی با پلیس راهور، ورود و تردد خودروهای سنگین به سطح شهر، - کنترل می شود و در صورت نداشتن مجوز تردد، با راننده ی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

فاضل نادری در خصوص مراحل صدور مجوز عبور بارهای ترافیکی، اظهار کرد: به منظور ایمنی و عدم اخلال در تردد وسایل نقلیه و حفاظت از راه و ابنیه فنی، باید طول، عرض، ارتفاع و وزن وسایل نقلیه ای که قصد ورود به جریان ترافیکی جاده های کشور را دارند، منطبق با مقادیر تعیین شده در مقررات حمل ونقل بار در راه ها باشد.

وی افزود: به دلیل نیاز بعضی از بخش های اقتصادی کشور نظیر نیروگاه های صنایع فولاد و .

، ضروری است محموله هایی با مشخصات خارج از استاندارهای مجاز، در شبکه جاده ای کشور حمل شود؛ بر این اساس جهت تعیین شرایط و کیفیت حمل و اعمال نظارت و کنترل های لازم در حین عمل، مجوزهای ویژه ای تحت عنوان مجوزهای ترافیکی پیش بینی شده که صدور آن در حیطه وظایف و مسئولیت های اداره کل ایمنی و ترافیک است.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درونشهری و حومه شهرداری تبریز افزود: پروانه عبور، برای وسایل نقلیه ای صادر می شود که عرض آن از پنج متر، طول از 30 متر و وزن کل (بار و وسیله نقلیه) از 96 تن تجاوز نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای سنگین در تبریز، منوط به اخذ مجوز است

تردد خودروهای سنگین در تبریز، منوط به اخذ مجوز است