مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-10سياسي

مطالبه گری و شفاف سازی از مهم ترین حقوق رسانه ها است


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از مهمترین حقوق رسانه ها، مطالبه گری و شفاف سازی است، گفت: تمام سعی ما طی این مدت، بر این بوده که علاوه بر رسانه ها، - روحیه مطالبه گری را در مردم به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد صادق معتمدیان ظهر دوشنبه در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند پاسخگوی مطالبات رسانه ها و مردم باشند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و همکاری های مجموعه فعالان رسانه ای استان تصریح کرد: طی این مدت در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در حوزه رسانه ای استان اتفاقات خوبی رخ داده و نقش رسانه ها در تبیین و انعکاس خدمات و اقدامات دولت، کاملاً برجسته و بی بدیل بوده است.

معتمدیان با اشاره به اولین جلسه خود با سردبیران و صاحبان امتیاز نشریات گفت: در آن نشست موضوع تدوین منشور اخلاقی رسانه پیشنهاد شد تا فعالیت های رسانه ای در این چارچوب به فعالیت خود ادامه دهند.

وی افزود: نکته ای که جای تقدیر دارد فعالیت آزادانه و نقادانه مطبوعات است که ضمن اینکه به انعکاس اقدامات دولت می پردازند، از نقد عملکردها هم غافل نمی شوند.

وی تصریح کرد: اما اینکه برخی گروه های رسانه ای با مطالبه سازی های نا به حق در زمین دشمن بازی می کنند و ناآگاهانه با ایجاد فضای غبارآلود به اشاعه یأس و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری و شفاف سازی از مهم ترین حقوق رسانه ها است

مطالبه گری و شفاف سازی از مهم ترین حقوق رسانه ها است