مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-10سياسي

گمرک در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری پیشرو است


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: گمرک جمهوری اسلامی ایران در اجرای بخش قابل توجهی از برنامه های اصلاح نظام اداری در بین دستگاه ها پیشرو و موفق است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره کل گمرک استان سمنان اظهار کرد: برون سپاری بخشی از خدمات غیرحاکمیتی که منجر به ایجاد فضای رقابتی و شفاف سازی می شود از دستاوردهای مهم گمرک در سال های اخیر است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه دولت الکترونیک و الکترونیکی کردن بسیاری از فرآیندها و خدمات در گمرک به خوبی اجرا شد که این امر منجر به کاهش مراجعه ارباب رجوع و تسریع و شفافیت در فرآیند انجام کار است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: در بحث مقابله با قاچاق کالا در کشور نقش گمرک بسیار حائز اهمیت است و این دستگاه حساس به عنوان یک زیرسیستم مهم در توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود.

منصوری تصریح کرد: روند تسهیل در انجام امور و فرآیندها به منظور ایجاد ترغیب در تجارت، با وجود موانع و چالش هایی که در بحث صادرات و واردات با آن مواجه هستیم، باید بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری پیشرو است

گمرک در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری پیشرو است