مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:052020-08-10سياسي

تلاش دشمن برای جدا کردن مردم از حکومت


مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از این نظام مقدس به کار گرفته اند باید تلاش کنیم تا با ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک میان مردم و مسؤولین دسیسه های استکبار را خنثی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن لطیفی در دیدار با نماینده مردم  زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی توجه ویژه به مشکلات مردم را جزء رسالت های اصلی صدا و سیما عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب، باید چهارچوب حرکت همه مسؤولین وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه ملی زبان گویای ملت و چشم بینای کشور است از این رو مکلفیم خواسته ها، نیازها و مشکلات مردم را به اطلاع مسؤولین برسانیم و مردم را در جریان کامل فعالیت ها، برنامه ها، پیشرفتها و مشکلات نهادهای قانونی کشور قرار دهیم و در راستای برقراری تفاهم و ارتباط هر چه عمیق تر مسؤولین و اقشار مختلف مردم تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر که دشمنان انقلاب تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از این نظام مقدس به کار گرفته اند باید تلاش کنیم تا با ایجاد ارتباط دوسویه و نزدیک میان مردم و مسؤولین دسیسه های استکبار را خنثی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای جدا کردن مردم از حکومت

تلاش دشمن برای جدا کردن مردم از حکومت