مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-10سياسي

خبرنگاری، خط مقدم در جنگ روایت هاست/ ضرورت توجه به مشکلات صنفی خبرنگاران


خبرنگاران و اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری در دیدار صمیمانه با نماینده ولی فقیه در استان مشکلات خود را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره هفته خبرنگار گفت: اگر خبرنگاران نباشند، مطالب ما در همین چاردیواری می ماند، این که مطالب ما در بین جامعه و عموم مردم نشر می یابد، به برکت حضور و فعالیت خبرنگاران است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نماز جمعه این روزها با جمعیت کم برگزار می شود ولی با کمک خبرنگاران نشر حداکثری دارد.

وی بیان کرد: کوچکترین عرصه ای در فضای مجازی یا نشریه ای در یک روستا به حد خود مؤثر است و به تعدادی از افراد منتقل می شود و هر کدام به نوبه خود اثر دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اگر هر خبرنگار بتواند در ذهن یک انسان کار کند، بسیار ارزشمند است چراکه هر انسان یک امت است.

نکونام با بیان اینکه ما باید بدانیم در جبهه علوی و مکتبی هستیم که از غدیر سرچشمه گرفته است، افزود: اگر غدیر شکل نبود، اصلا اسلام وجود نداشت.

وی گفت: طرف مقابل ما افرادی هستند که ضد غدیر بوده و با غدیر در حال ستیزه هستند، ما در اسلام، ستیزه گر با غدیر نداریم پس جبهه معاند با حق، کفر و عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری، خط مقدم در جنگ روایت هاست/ ضرورت توجه به مشکلات صنفی خبرنگاران

خبرنگاری، خط مقدم در جنگ روایت هاست/ ضرورت توجه به مشکلات صنفی خبرنگاران