مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:352020-08-10سياسي

ویزیت رایگان 1000 نفر از عشایر کوچرو در پلدشت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: به همت سپاه این ناحیه 1000 نفر از عشایر کوچرو ویزیت و 3000 دام سبک و سنگین واکسینه رایگان شدند.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: به همت سپاه این ناحیه 1000 نفر از عشایر کوچرو ویزیت و 3000 دام سبک و سنگین واکسینه رایگان شدند.

سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در گفت و گو با ایسنا در تشریح اقدامات این ناحیه در ارائه خدمات به روستاییان و عشایر کوچرو اظهار کرد: تیم پزشکی ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در منطقه ییلاقی حضور یافتند و طی حضور یک روزه اکیب پزشکی در این منطقه ویزیت رایگان 1000 نفر از عشایر این ییلاق صورت گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت همچنین در ادامه با تاکید براینکه، علاوه بر حضور تیم پزشکی، تیم دامپزشکی نیز در این ییلاق حضور یافته و اقدام به بررسی وضعیت دام های عشایر پرداختند افزود: 3000 راس دام سبک علیه بیماری ابله و شاربون واکسینه شد.

وی مهمترین هدف حضور سپاه پاسداران در عرصه های متفاوت جامعه را رفع محرومیت، بررسی مشکلات مردم، سازندگی، تقویت بنیه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و افزود: ضد عفونی و گند زدایی چادرهای عشایری و توزیع ماسک گوشه ای از اقدامات ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت در این روزهای کرونایی برای تسهیل زندگی عشایر کوچرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان 1000 نفر از عشایر کوچرو در پلدشت

ویزیت رایگان 1000 نفر از عشایر کوچرو در پلدشت