مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-10سياسي

تاثیر طلاق عاطفی والدین بر فرزندان


در طلاق هایی که به صورت رسمی اتفاق می افتد تا حدودی میتوان فرزندان را توجیج کرد که ادامه زندگی میسر نبوده است، اما در طلاق عاطفی فزندان به اختلال تربیتی دچار می شوند.

- جی پلاس ، یاسر مهدویان روانشناس و مشاور ازدواج، درباره آسیب های طلاق رسمی و عاطفی، اظهار کرد: وقتی ازدواجی بدون آگاهی انجام می شود و قبل از ازدواج طرفین، شناخت کافی از شخصیت یکدیگر ندارند و یا آمادگی مهارت لازم را برای یک زندگی مشترک ندارند، احتمال اینکه این ازدواج به شکست منجر شود بسیار زیاد است.

این روانشناس بیان کرد: بهتر است، قبل از هر ازدواجی، اولا شناخت کافی از طرف مقابل به دست بیاوریم و دوما با روانشناسی رفتار با جنس مخالف به صورت کامل آشنایی داشته باشیم و در نهایت آمادگی کامل را برای زندگی مشترک در خود ایجاد کنیم.

اگر این موارد را رعایت کنیم قطعا، احتمال دچار مشکل شدن زندگی مشترک خیلی پایین خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر به هر دلیلی یک زندگی مشترک دچار مشکل شد، چه باید کرد؟، گفت: نباید اولین فکری که به ذهنمان می رسد جدایی و طلاق باشد، مخصوصا زمانی که حاصل ازدواج مان یک یا چند فرزند هم باشد.

مهدویان اضافه کرد: بهتر است ابتدا به یک مشاور خانواده ماهر مراجعه کنیم، شاید سوءتفاهم های جزیی و یا دیدگاه و باور های اشتباهمان باعث به مشکل خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر طلاق عاطفی والدین بر فرزندان

تاثیر طلاق عاطفی والدین بر فرزندان