مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-10سياسي

برگزاری پویش«هرخانه، یک حسینه» در خراسان شمالی


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: پویش «هرخانه، یک حسینه» در ایام محرم در استان برگزار می شود.

  - ایسنا/خراسان شمالی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: پویش هرخانه، یک حسینه در ایام محرم در استان برگزار می شود.

  هاشم شیرازیان، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه برنامه های کانون های مساجد در ایام محرم، متفاوت با سال های گذشته است، اظهار کرد: برنامه های کانون های مساجد در استان به دو بخش حضوری و غیرحضوری تقسیم می شود که برگزاری برنامه های حضوری، با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در استان، خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در بخش حضوری برنامه ها با روال گذشته برگزار می شود، اضافه کرد: در شهرستان هایی که وضعیت سفید دارند، با رعایت پروتکل های بهداشتی و با همکاری هیات امنای مساجد، برنامه ها مانند سال های گذشته برگزار می شود.

شیرازیان با بیان اینکه بسته کامل فعالیت های ایام محرم از سوی کانون های مساجد آماده است، ادامه داد: برنامه های مختلفی در جهت ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت مشخص شده است که آغاز این فعالیت ها از ایام محرم تا پایان اربعین است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اشاره به سه شبستانی که در استان فعال است، اظهار کرد: سه شبس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش«هرخانه، یک حسینه» در خراسان شمالی

برگزاری پویش«هرخانه، یک حسینه» در خراسان شمالی