مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:402020-08-10سياسي

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب در تخت جمشید


مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب برای آبیاری درختان محوطه این مجموعه جهانی موسوم به چاه جنگل خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید از آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب برای آبیاری درختان محوطه این مجموعه جهانی موسوم به چاه جنگل خبر داد.

حمید فدایی دوشنبه 20 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتقال اراضی چاه جنگل از مجموعه شهرداری به پایگاه بعد از سال ها پیگیری نهایتا در نیمه دوم سال گذشته انجام شد، افزود: از آنجا که درختان بخشی از این اراضی به دلیل نبود رسیدگی و خشکسالی های متوالی به شدت آسیب دیده بودند، اسفندماه سال گذشته نسبت به تعویض برخی از درختان خشک شده با نهال های جوان چند ساله اقدام شد.

او به اهمیت نگهداری و مراقبت مداوم از درختان و نهال های جوان مجموعه چاه جنگل اشاره و عنوان کرد: در طول یک ساله گذشته تا کنون عملیات آبیاری به بوستان پردیس و مجموعه چاه جنگل با استفاده از تانکر آب و یک دستگاه تراکتور استیجاری پایگاه انجام شده که عملیات بسیار زمان بر و پر هزینه است و لذا با تدابیر پیش بینی شده در اعتبارات پایگاه، هم اکنون با اجرای لوله کشی، مرحله اول آبرسانی به بخشی از جنگل و نهال های آن در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب در تخت جمشید

آغاز عملیات اجرایی خط انتقال آب در تخت جمشید