مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:252020-08-10سياسي

روزمرگی دستگاه های اجرایی، استان را از توسعه دور می کند


استاندار کرمان در جلسه مدیران ستادی استانداری با بیان اینکه همچنان اصلاح نظام اداری در استان را ادامه می دهم عنوان کرد: روزمرگی دستگاهای اجرایی، - ایسنا/کرمان استاندار کرمان در جلسه مدیران ستادی استانداری با بیان اینکه همچنان اصلاح نظام اداری در استان را ادامه می دهم عنوان کرد: روزمرگی دستگاهای اجرایی، استان را از توسعه دور می کند.

محمدجواد فدایی مراجعه مردم و شکایات آنها به بازرسی و دیگر بخش های استانداری را نشانه خوب کار نکردن برخی دستگاه های اجرایی و مدیران استان دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند تا درخواست های مردمی در همان سطح پاسخ داده شود و به نتیجه برسد.

استاندار کرمان، شناخت از جایگاه استانداری را مهم خواند و از اینکه استانداری به جای کار ستادی و سیاستگذاری باید کم کاری برخی دستگاه های اجرایی را جبران کند انتقاد کرد و در ادامه اظهار کرد: استانداری به عنوان دولت استان کرمان است و همچنان تلاش می کند سیستم اداری را اصلاح کنم.

فدایی تصریح کرد: اگر سیستم اداری کارش را درست انجام دهد فکر استاندار برای توسعه آزاد می شود اما در شرایط کنونی سیستم اداری دچار روزمرگی شده است و تا چنین رویه ای حاکم باشد توسعه، شتاب نمی گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزمرگی دستگاه های اجرایی، استان را از توسعه دور می کند

روزمرگی دستگاه های اجرایی، استان را از توسعه دور می کند