مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-10بين الملل

عربستان و امارات پشت پرده ناآرامی های لبنان


عربستان و امارات از جمله کشورهایی هستند که نمی خواهند لبنان روی آرامش را به خود بببیند، لذا با تحریک عوامل وابسته به رفیق حریری و سایر عوامل جریان ساز حماسی سعی می کنند اوضاع این کشور را بی ثبات نشان دهند تا نخست وزیر .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بین الملل حزب موتلفه گفت: عربستان و امارات از جمله کشورهایی هستند که نمی خواهند لبنان روی آرامش را به خود بببیند، لذا با تحریک عوامل وابسته به رفیق حریری و سایر عوامل جریان ساز حماسی سعی می کنند اوضاع این کشور را بی ثبات نشان دهند تا نخست وزیر حال حاضر لبنان که مورد تایید همه از جمله حرب الله است، نتواند اوضاع این کشور را به خوبی مدیریت کند.

حمیدرضا ترقی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اشاره به شرایط سخت اقتصادی حال حاضر لبنان، اظهار کرد : پیش از این مشکلات لبنان مربوط به ضعف های مالی دولت و ناتوانی در کسب درآمدهای مورد نیاز برای عمران و توسعه رفاهی مردم کشورش می شد، در حال حاضر نیز دولت لبنان از نظر مالی امکان تامین خسارت سنگینی که اخیرا به خاطر انفجار یکی از انبارهای مواد منفجره به این کشور وارد شده است را ندارد و قطعا نیازمند وام های بین المللی است .

وی ادامه داد: بنابراین در حال حاضر دولت لبنان علاوه بر بحران نارضایتی مردم کشورش ، با مشکل آوارگی حدود 300 هزار نفری که طی انفجار اخیر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان و امارات پشت پرده ناآرامی های لبنان

عربستان و امارات پشت پرده ناآرامی های لبنان