مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-10بين الملل

بخشدار کهریزک: منشا بوی نامطبوع در جنوب تهران مجتمع دفن زباله آرادکوه است


بخشدار کهریزک پس از انتشار بوی نامطبوع در جنوب شهرستان ری، گفت: منشا اصلی بوی نامطبوع در این منطقه دفن روزانه هشت هزار تن زباله تهران در مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه است.

امین بابایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تغییر جهت باد از جنوب به شمال و یا از جنوب شرقی به سمت شمال غربی باعث انتقال بوی نامطبوع مجتمع پردازش و بازیافت به داخل شهرهای کهریزک و باقرشهر می شود.

وی با بیان اینکه بوی نامطبوع آراد کوه موجب نارضایتی مردم بخش کهریزک شده است، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران باید برای انتقال و جابجایی مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه اقدامات لازم را انجام دهد، مردم بخش کهریزک نباید تاوان زباله های کلان شهر تهران را بدهند.

بابایی اضافه کرد: شیرابه هایی که از سیم تریلرهای شهرداری تهران در طول مسیر انتقال پسماندهای تهران به آرادکوه در معابر شهرهای کهریزک و باقرشهر می ریزد علاوه بر آلودگی موجب انتقال انواع بیماری ها نیز است.

این مسئول با اشاره به اینکه اداره محیط زیست استان تهران در خصوص بوی نامطبوع اطراف فرودگاه امام خمینی (ره) 27 نقطه را مشخص کرده بود، اضافه کرد: با تخصیص اعتبارات کلان از سوی استانداری تهران بخش مهمی از فاضلاب جنوب تهران ساماندهی شد و همچنین دامداری های و کشتارگاه های منطقه نیز به تصفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار کهریزک: منشا بوی نامطبوع در جنوب تهران مجتمع دفن زباله آرادکوه است

بخشدار کهریزک: منشا بوی نامطبوع در جنوب تهران مجتمع دفن زباله آرادکوه است