مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:052020-08-10بين الملل

پکن: آمریکا، اتهامِ کارهایی را که خودش مرتکب می شود، به چین می زند


سفیر چین در آمریکا با هشدار به مواضع ضد چینی دولت آمریکا اعلام کرد، واشنگتن به پکن درباره کارهایی اتهام می زند که خودش در حال انجام آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کای تیان کای سفیر چین در آمریکا در نشست اندیشکده آسپن درباره تنش های جاری در روابط دو کشور و اتهام زنی های بی اساس مقام های واشنگتن علیه شرکت های چینی و همچنین شبکه اجتماعی تیک تاک هشدار داد.

به نوشته روزنامه چینی مردم ، کای تیان کای در این نشست اعلام کرد که آمریکا باید به زدن اتهام های بی اساس به شرکت های چینی شامل تیک تاک پایان داده و به آنها یک زمین برابر برای رقابت با شرکت های آمریکایی بدهد.

وی با رد درخواست های مقام های آمریکایی درباره شرکت های چینی و تیک تاک گفت: من فکر نمی کنم که مدرکی وجود داشته باشد که هیچ شرکت (چینی) دارد اطلاعاتش را به دولت چین می دهد.

افرادی این اتهامات را می زنند اما هرگز هیچ مدرکی ارائه نمی کنند .

به گفته سفیر چین در آمریکا، ما اغلب شکایت هایی را در این باره که ما به شرکت های آمریکایی یک زمین برابر برای رقابت (بات شرکت های چینی) نمی دهیم، می شنویم اما بیش از پیش ما معتقدیم که این ما هستیم که باید درباره فقدان یک زمین برابر برای رقابت شرکت های چینی در اینجا (آمریکا) شکایت کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پکن: آمریکا، اتهامِ کارهایی را که خودش مرتکب می شود، به چین می زند

پکن: آمریکا، اتهامِ کارهایی را که خودش مرتکب می شود، به چین می زند