مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-10بين الملل

توییتر مشتری جدید تیک تاک شد


توییتر مذاکرات مقدماتی را با تیک تاک برای خرید عملیات آمریکای این اپلیکیشن ویدئویی متعلق به چین که از سوی ترامپ به عنوان تهدید امنیت ملی شمرده می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر آی.

سی.

تی، روزنامه وال استریت ژورنال از علاقه مندی توییتر برای خرید عملیات آمریکایی اپلیکیشن ویدئویی تیک تاک خبر داد.

این روزنامه آمریکایی روز شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد توییتر مذاکرات مقدماتی را برای تیک برای خرید عملیات آمریکای این اپلیکیشن چینی به شدت محبوب انجام داده است.

این در حالی است که دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز پنج شنبه با صدور یک فرمان اجرایی، فعالیت تیک تاک در آمریکا را ممنوع اعلام کرد.

اما از آنجا که این فرمان تا ماه آینده اجرایی نخواهد شد، شرکت‌های مقیم آمریکا همچنان از فرصت خرید این نرم افزار ساخت و اشتراک ویدئو‌های کوتاه برخوردار هستند.

مایکروسافت، اپل، گوگل و فیس بوک شرکت‌هایی هستند که قبلاً نام آن‌ها را در رسانه‌ها به عنوان خریداران احتمالی تیک تاک ذکر شده و مایکروسافت حتی اذعان کرده که در پی قراردادی با تیک تاک است.

با این حال ترامپ و سایر مقامات آمریکایی از تیک تاک به عنوان یک تهدید امنیت ملی یاد می‌کنند چرا که به ادعای آن‌ها این نرم افزار، اطلاعات کاربران آمریکایی را جمع آوری می‌کند و شرکت مالک آن «


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر مشتری جدید تیک تاک شد

توییتر مشتری جدید تیک تاک شد