مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:502020-08-10پزشكي

معرفی 5 گیاه آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی؛ تعجب نکنید!


استفاده از گیاهان آپارتمانی در همه قسمت های خانه، کاری زیبا و متفاوت است که می تواند حال و هوای خانه را بهتر کند، در تصفیه هوا تاثیر بگذارد و همین طور دکوراسیون منزل شما را زیباتر نماید.

- معرفی 5 گیاه آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی؛ تعجب نکنید! استفاده از گیاهان آپارتمانی در همه قسمت های خانه، کاری زیبا و متفاوت است که می تواند حال و هوای خانه را بهتر کند، در تصفیه هوا تاثیر بگذارد و همین طور دکوراسیون منزل شما را زیباتر نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام وی آی پی شاپ، آیا تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید این گیاهان آپارتمانی را حتی در حمام و سرویس بهداشتی تان نگهداری کنید؟ در این مطلب قصد داریم به موضوع و نحوه خرید گیاه آپارتمانی مناسب حمام بپردازیم و تعدادی از آنها را به شما معرفی کنیم.

محیط و دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به لحاظ موقعیت و محیطی که دارند به نوع خاصی از گیاهان نیاز پیدا می کنند و شما نمی توانید هر گیاهی را که در سایر بخش های خانه از آنها نگهداری می کنید به این فضا نیز بیاورید، پس باید گیاهانی را انتخاب کنید که با نور کم، رطوبت زیاد و همین طور دمای بالای حمام کنار بیایند و بتوانند طراوت خود را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 5 گیاه آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی؛ تعجب نکنید!

معرفی 5 گیاه آپارتمانی مناسب حمام و دستشویی؛ تعجب نکنید!