مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:202020-08-10سياسي

توضیح روابط عمومی پادگان کوهک درباره اظهارات فتاح


روابط عمومی پادگان کوهک درباره اظهارات رییس بنیاد مستضعفان درباره اراضی این پادگان اعلام کرد: این مکان از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد نیروی دریایی ارتش از آن بهره برداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، روابط عمومی پادگان کوهک روز دوشنبه درباره اظهارات پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در برنامه تلویزیونی درباره اراضی این پادگان در توضیحاتی تصریح کرد: منظور رییس بنیاد مستضعفان از عبارت «یک جای خوب ما در کوهک در نیروی دریایی ارتش» پادگان کوهک و ستاد نیروی دریایی ارتش بوده است که این مکان، از پیش از انقلاب اسلامی در اختیار این نیرو بوده و بعد از انقلاب نیز به عنوان ستاد فرماندهی از آن بهره‌برداری می‌کند.

این روابط عمومی خاطرنشان کرد: این مطلب براساس مصوبات ابلاغی مقرر شده اراضی پادگان کوهک بالمناصفه میان نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان تقسیم شود و در مسیر اجرای این مصوبه ستادکل نیروهای مسلح به عنوان حَکم عمل خواهد کرد.

روابط عمومی پادگان کوهک یادآور شد: تمامی عواید حاصل از اعیان اراضی پادگان کوهک (ساخت و سازهای انجام شده در محدوده پادگان) متعلق به نیروی دریایی ارتش خواهد بود و بنیاد موظف به پرداخت ارزش آن به نیروی دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح روابط عمومی پادگان کوهک درباره اظهارات فتاح

توضیح روابط عمومی پادگان کوهک درباره اظهارات فتاح