مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-10اقتصادي

بیمه رایگان کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات


صنعت گردشگری یکی از کسب و کارهایی است که به شدت تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام فلای تودی، با شروع پروازهای خارجی ایران و بهبود وضعیت مسیرهای پروازی، ایرلاین ها با انجام اقداماتی سعی در بازگرداندن اعتماد از دست رفته مسافران دارند تا از این طریق بتوانند پروازهای خود را از سر بگیرند.

در این میان هواپیمایی امارات یک گام فراتر از سایر ایرلاین ها گذاشته و اقدام به صدور بیمه رایگان کرونا نموده است تا مسافران با اعتماد و رضایت بیشتری اقدام به خرید بلیط هواپیما دوبی نمایند.

از سرگیری پروازهای هواپیمایی امارات تا پیش از شیوع کرونا هواپیمایی امارات حداقل 28 پرواز در مسیر تهران – دوبی – تهران انجام می داد تا اینکه با شیوع ویروس کووید-19 این شرکت هواپیمایی هم مانند ایرلاین های دیگر تمامی پروازهای خود را کنسل کرد؛ اما با توجه به اینکه دوبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان مسافران است، مرزهای امارات از 27 تیر ماه مجددا به روی گردشگران باز شد و هواپیمایی امارات نیز توانست دوباره پروازهای خود را به بسیاری از مقاصد بین المللی از سر بگیرد.

ازآنجایی که مسیر تهران – دوبی – تهران هم با حجم کثیری از مسافران روبه رو است، پروازهای هواپیمایی امارات در این مسیر مورد استقبال بسیاری از مسافران ایرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه رایگان کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات

بیمه رایگان کرونا برای مسافران هواپیمایی امارات