مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-10اقتصادي

رشد 400درصدی اعتبارات بخش معاونت فنی منابع طبیعی سیستان و بلوچستان


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات بخش معاونت فنی این اداره کل در سال گذشته رشدی 400 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالباسط پاکزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، افزود: اعتبارات بخش معاونت فنی این اداره کل در سال گذشته رشدی 400 درصدی معادل 30 برابر اعتبارات 5سال قبل از سال 98 را داشته است.

وی ادامه داد: در طی سال گذشته مالچ پاشی 3هزار و 300 هکتار از اراضی بیابانی و کانونهای بحران استان در دستور کار قرارگرفت که توانستیم بیش از 110 درصد را از برنامه تعیین شده را محقق کنیم.

وی اضافه کرد: از سال گذشته نهال کاری 5هزار هکتار از اراضی استان در دستور کار قرار گرفت و پروژه های متعدد دیگری نیز در حال اجرا است که تا پایان تیرماه سال آینده همه آنها به بهره برداری خواهند رسید.

2209 هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان رفع تصرف شد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، افزود: طی سال گذشته دو هزار و 209 هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان در قالب 152پرونده رفع تصرف و به انفال عمومی بازگردانده شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون 174 هکتار ازاراضی ملی استان رفع تصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 400درصدی اعتبارات بخش معاونت فنی منابع طبیعی سیستان و بلوچستان

رشد 400درصدی اعتبارات بخش معاونت فنی منابع طبیعی سیستان و بلوچستان