مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-10اقتصادي

تعزیرات حکومتی رصد و کنترل بازار را با پیوست فرهنگی دنبال کند


رییس کل دادگستری یزد با اشاره به گلایه های مردم در حوزه عدم ثبات قیمت ها گفت: اداره کل تعزیرات حکومتی باید نسبت به رصد و کنترل بازار با ارائه پیوست های فرهنگی اهتمام جدی داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامعلی دهشیری در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با اشاره به نقش دستگاه های نظارتی در رصد و کنترل بازار گفت: اگرچه افزایش بخش عمده ای از قیمت ها، ریشه در مسائلی چون شیوع کرونا، تحریم و … دارد اما قطعاً نظارت دستگاه های مرتبط می تواند در ثبات قیمت بازار مؤثر باشد.

وی با اشاره به ورود دادگستری استان به حوزه برخورد با دلالان و سودجویان حوزه زمین و مسکن اظهار داشت: همراهی سایر دستگاه های استان به ویژه اداره کل تعزیرات در برخورد با سودجویان این حوزه قابل تقدیر است.

دهشیری تصریح کرد: پیگری ها تا رسیدن به آرامش در حوزه زمین و مسکن ادامه دارد و در همین راستا سامانه ثبت معاملات املاک استان در آینده ای نزدیک رونمایی می شود.

وی همچنین به ورود دادگستری یزد به حوزه برخورد با متصرفین به اراضی ملی در مناطق ییلاقی اشاره کرد و گفت: در همین راستا در روزهای اخیر در مناطق ییلاقی استان همچون ده بالا، منشاد، زرافشان و … رفع تصرفات متعددی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعزیرات حکومتی رصد و کنترل بازار را با پیوست فرهنگی دنبال کند

تعزیرات حکومتی رصد و کنترل بازار را با پیوست فرهنگی دنبال کند