مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:152020-08-10سياسي

دورکاری کارکنان ادارات ادامه پیدا کند


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با شیوع مجدد ویروس کرونا باید از ظرفیت آموزش مجازی و دورکاری فعالیت ادارات استفاده کرد.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که با شیوع مجدد ویروس کرونا باید از ظرفیت آموزش مجازی و دورکاری فعالیت ادارات استفاده کرد.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: باید سعی کنیم با شناخت بیشتر از کرونا به زندگی عادی برگردیم و کاری کنیم که خود را از کرونا مصون نگه داریم، این با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در سبک زندگی مردم میسر می شود.

مردم باید ضمن استفاده از ماسک از تجمع های غیرضروری پرهیز کرده و از محلول های شوینده و ضدعفونی کننده استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر فضای اقتصادی جامعه به سمتی می رود که مردم با پذیرش کرونا به فعالیت های اقتصادی خود می پردازند، حتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تجمعات کمتر هم قرار است مراسم محرم برگزار شود این همان تاکیدی است که مقام معظم رهبری داشتند که باید به توصیه های ستاد مبارزه با کرونا در این باره توجه کرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید آموزش ها به صورت مجازی دنبال شود، اظهار کرد: باید از کرونا به عنوان یک فرصت استفاده کرد، بدان معنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورکاری کارکنان ادارات ادامه پیدا کند

دورکاری کارکنان ادارات ادامه پیدا کند