مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-10حوادث

35 هزار عدد ماسک سه لایه قاچاق در بوکان کشف شد


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 35 هزار و 300 عدد ماسک سه لایه قاچاق در شهرستان بوکان خبر داد.

- سردار مسعود خرم نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار کرد: 35 هزار و300 عدد ماسک سه لایه قاچاق از دو دستگاه خودروی عبوری در محور سقز به بوکان توسط پلیس شهرستان بوکان به ارزش 529 میلیون ریال کشف و در این زمینه دو نفر متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی همچنین از کشف 150 کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان ارومیه خبر داد و افزود: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ایست بازرسی شهید کلانتری ارومیه از یک دستگاه سواری پژو 206 150 کیلو گرم مواد مخدر تریاک و یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف و یک نفر متهم دستگیر شد.

خرم نیا با اشاره به افزایش قاچاق احشام در استان گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کوپر حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور پیرانشهر- سردشت به 6 دستگاه خودرو خاور ایسوزو، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروها 488 رأس گوسفند قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش احشام مکشوفه 14 میلیارد و 640 میلیون ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه 6 دستگاه خودرو خاور ایسوز توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هزار عدد ماسک سه لایه قاچاق در بوکان کشف شد

35 هزار عدد ماسک سه لایه قاچاق در بوکان کشف شد