مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-10سياسي

آب رسانی به 13 روستای چالدران در دست اجرا است


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چالدران گفت: عملیات آب رسانی به 13 روستای شهرستان در حال اجرا است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چالدران گفت: عملیات آب رسانی به 13 روستای شهرستان در حال اجرا است.

نادر یوسف زاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه امسال مقرر شده به صورت مشارکتی در 16 روستای مشکل دار و غیر تحت پوشش این شهرستان از آب شرب سالم همچنین چندین روستای فاقد دهیاری با استفاده از تسهیلات مربوطه و با مشارکت بنیاد علوی و دستگاه اجرایی عملیات آبرسانی اجرا شود، افزود: در حال حاضر عملیات آب رسانی در هشت روستای مورد هدف از محل پروژه مشارکتی 16 روستایی و در پنج روستای فاقد دهیاری در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آب رسانی در 11 روستا با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در حال انجام است، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های به عمل آمده همزمان با هفته دولت طرحهای در دست اجرا به بهره برداری خواهند رسید.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار چالدران با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک نیز عملیات آبرسانی به هشت روستای دیگر بعد از مناقصه و مشخص شدن پیمانکار و دو روستای فاقد دهیاری بعد از ابلاغ اعتبار مصوب آغاز خواهد شد، افزود: برای اجرای آب رسانی به هشت روستای در دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب رسانی به 13 روستای چالدران در دست اجرا است

آب رسانی به 13 روستای چالدران در دست اجرا است