مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-10اجتماعي

خسارت 25 میلیاردی سیل اخیر به زیرساخت های شرق گلستان


مهدی سبحانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به وقوع سیل چندین روز گذشته در گلستان به ویژه شرق استان اظهار کرد: این سیل سبب شد تا کانال ها و زیرساخت های شهر صادق آباد دچار خسارت 25 میلیارد ریالی شود.

وی تصریح کرد: از طرف سازمان مدیریت بحران چندین شهر خسارت دیده در سیل به سازمان همیاری شهرداری های تهران معرفی شدند که شهر صادق آباد نیز جزو این شهرها بوده تا اعتبارات لازم در این خصوص تخصیص یابد.

شهردار صادق آباد درباره تخریب 100 درصدی پل مسیر گلزار شهدا این شهر در وقوع سیل سال های گذشته گفت: این پل در سیل سال های گذشته به صورت 100 درصد تخریب شد که امسال از محل اعتبارات سیل استان مبلغ 200 میلیون تومان تخصیص یافته و در حال حاضر پایه های این پل در حال احداث است.

سبحانی ادامه داد: دهنه عرشه پل را سه متر مربعی در نظر گرفتیم تا در آینده بتوانیم از این پل برای عبور و مرور خودرو نیز استفاده کنیم و پیش بینی می شود این پل با هزینه 600 میلیون تومان امسال به بهره برداری برسد.

سبحانی بیان کرد: از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری زمینی به مساحت یک هزار و 500 مترمربع برای مسکن محرومان در نظر گرفته شده و توافقات و مجوزهای لازم برای ساخت 30 واحد مسکونی برای محرومان اخذ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 25 میلیاردی سیل اخیر به زیرساخت های شرق گلستان

خسارت 25 میلیاردی سیل اخیر به زیرساخت های شرق گلستان