مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-10سياسي

«اینجا» امید جوانه می زند


عده ای منتظر نشسته اند تا نوبتشان شود، از نگاهایشان پیداست دل توی دلشان نیست، در چشمانشان تردید موج می زند، احتمالاً با خود می گویند آیا اینجا نتیجه می گیریم؛ - ایسنا/قزوین عده ای منتظر نشسته اند تا نوبتشان شود، از نگاهایشان پیداست دل توی دلشان نیست، در چشمانشان تردید موج می زند، احتمالاً با خود می گویند آیا اینجا نتیجه می گیریم؛ آیا می توانیم حس خوب مادری را تجربه کنیم؛ یکی از آنان با مراجعه کننده دیگری که باردار است صحبت می کند و لبخند بر لبش و بارقه های امید در نگاهش می نشیند.

تصمیم می گیرم قبل از صحبت با مدیر مرکز که مثل همیشه وقت ندارد با مراجعه کنندگان به گفت وگو بنشینم، بانویی را می بینم که دو نوزاد دارد متعجب می شوم و می پرسم برای چه آمده است؟ می گوید: برای تشکر آمدیم و می خواهیم برای تولد پسرانم گوسفند قربانی کنیم.

این خانم که حالا حس مادر شدن را تجربه کرده است، به ایسنا می گوید: 6 سال سابقه نازایی داشتم طی این سال ها در مراکز مختلف برای درمان اقدام کردم ولی نتیجه نگرفتم؛ تا اینکه با این مرکز آشنا شدم و تحت درمان قرار گرفتم.

وی ادامه می دهد: یکبار IVF کردم که ناموفق بود و ناامید شدم اما کارکنان مرکز درمان به من امید دادند تا مجدداً وارد چرخه درمان شوم؛ به توصیه دوستان مجدداً در سیکل درمان قرار گرفتم و برای دومین بار IVF


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینجا» امید جوانه می زند

«اینجا» امید جوانه می زند