مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:352020-08-10اقتصادي

تکمیل و راه اندازی 4000 طرح صنعتی نیمه تمام در کشور


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال جاری 4000 طرح صنعتی نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در کشور تکمیل و راه اندازی می شود که از این تعداد 50 طرح مربوط به استان بوشهر است.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سال جاری 4000 طرح صنعتی نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد در کشور تکمیل و راه اندازی می شود که از این تعداد 50 طرح مربوط به استان بوشهر است.

سیدحسین حسینی محمدی در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: تا سال 97 در خارج از شهرک ها نیز جواز صادر میشد اما بر اساس قانون هوای پاک، مصوب شد که صنایع باید به خارج شهرها منتقل شوند و از آن زمان به بعد عموماً و بیش از 80 درصد رویکرد صدور جواز صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی است به استثنای طرح های پتروشیمی و یا صنایع معدنی مرتبط مانند گچ و سیمان که خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر می شوند.

وی اظهار کرد: طی فت سال گذشته مجموعاً 241 پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه‎گذاری تقریبی 147 هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای بیش از 6 هزار نفر در استان بوشهر محقق شده است.

این طرح های مهم صنعتی در زمینه تولید مواد شیمیایی، محصولات پتروشیمی، کانی غیرفلزی و موادغذایی فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و راه اندازی 4000 طرح صنعتی نیمه تمام در کشور

تکمیل و راه اندازی 4000 طرح صنعتی نیمه تمام در کشور