مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-10اقتصادي

عقب ماندگی های نهاوند حاصل کم کاری های گذشته است


فرماندار نهاوند بابیان اینکه عقب ماندگی های نهاوند حاصل کم کاری های گذشته است، گفت: تغییر در مدیریت علاج کار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراد ناصری عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از برنامه ریزی برای توسعه کشت گلخانه ای در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس سند راهبردی توسعه استان همدان اقدامات خوبی در این زمینه انجام و مجتمع هیدروپونیک در سخت ترین شرایط با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی پا گرفت.

وی بابیان اینکه در نهاوند علی رغم محدودیت های مالی اقدامات خوبی در حوزه بهسازی و نوسازی مسکن انجام شده است، افزود: بسیاری از نداشته های شهرستان نهاوند به واسطه کم کاری های گذشته است.

فرماندار نهاوند با اشاره به خطرات بحران عالم گیر کرونا ادامه داد: کرونا بحران عالم گیری است که تنها نسخه برای پیشگیری از ابتلاء به آن ارتقا سطح فرهنگ مردم جامعه است.

وی بابیان اینکه امروز فرهنگ مردم نهاوند وضعیت شیوع ویروس کرونا در نهاوند را از قرمز به نارنجی و زرد مبدل کرد، گفت: امروز اگر از فرهنگ عقب نشینی کنیم کرونا پیشروی می کند اما اگر ترویج مسائل فرهنگی بین مردم ادامه پیدا کند وضعیت شهرستان سفید خواهد شد.

ناصری بابیان اینکه مردم و اصحاب رسانه نگذارند شرایط رو به کاهش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان از دست برود، گفت: همه ما عزادار سید و سالار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی های نهاوند حاصل کم کاری های گذشته است

عقب ماندگی های نهاوند حاصل کم کاری های گذشته است