مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-10سياسي

مقررات حاکم در واگذاری و بعد از واگذاری ها از موانع اصلی خصوصی سازی موفق است


مدرس دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه یکی از موانع اصلی در خصوصی سازی قوانین و مقررات حاکم در واگذاری و بعد از واگذاری ها است، گفت: نگاه بسته و نگرش دولتی به واگذاری ها، - ایسنا/اردبیل مدرس دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه یکی از موانع اصلی در خصوصی سازی قوانین و مقررات حاکم در واگذاری و بعد از واگذاری ها است، گفت: نگاه بسته و نگرش دولتی به واگذاری ها، در انشای قوانین و مقررات نیز حاکم است و ترس از ناظرین و دستگاه های نظارتی و عدم دقت کافی در تدوین قوانین و مقررات از موانع اصلی خصوصی سازی است.

هاشم مظفری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: عدم اراده جدی برای اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی از موانع خصوصی سازی در کشور است.

وی ادامه داد: دست اندازی مسئولان واحدهای دولتی شاغل در این شرکت ها از موانع اجرای درست خصوصی سازی است زیرا نمی توانند از منافع خود دل بکنند.

مظفری با بیان اینکه علیرغم تاکید قانون گذار برای خصوصی سازی، هر سال بودجه شرکت های دولتی افزایش می یابد، افزود: این کار هم توان رقابت بخش خصوصی را تقلیل می دهد و هم موجب بزرگتر شدن دولت از لحاظ بودجه ای، سازمانی و ساختاری می شود.

مدرس دانشگاه های اردبیل فقدان انگیزه بخش خصوصی برای خرید سهام شرکت های دولتی را از دیگر موانع خصوصی سازی صحیح در کشور برشمرد و ادامه داد: بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقررات حاکم در واگذاری و بعد از واگذاری ها از موانع اصلی خصوصی سازی موفق است

مقررات حاکم در واگذاری و بعد از واگذاری ها از موانع اصلی خصوصی سازی موفق است