مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-09سياسي

عزاداری محرم را به عزای عزیزان ننشینیم


معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری محرم به عزای عزیزان ننشینیم.

- ایسنا/زنجان معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: باید ساز و کاری اندیشیده شود تا با رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری محرم به عزای عزیزان ننشینیم.

خدابخش مرادی نافچی شامگاه دیروز (19 مردادماه) در جلسه ستاد محرم، اظهار کرد: طبق تصمیم کارگروه عزاداری و ستاد ملی مبارزه با کرونا، امسال در ماه محرم فقط برگزاری مراسم در مکان های باز را خواهیم داشت و در این راستا هیئت ها باید مکان های مناسب را به تبلیغات اسلامی معرفی و این دستگاه بعد از اخذ نظر دانشگاه علوم پزشکی مکان مورد نظر را تایید کند.

وی با اشاره به اینکه حرکت دستجات ممنوع است، تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل های این ستاد، مراسم اجتماع عزاداران در یوم العباس نیز ممنوع اعلام شده است؛ همین طور هیئت های عزاداری مجاز به استفاده از طبل و زنجیر نیستند؛ مگر این که عزاداران تا پایان مراسم از زنجیرهای شخصی استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان تاکید کرد: باید ساز و کاری را برای محرم تعریف کنیم که هم مناسک دینی مردم برگزار شود و هم بعد از عزاداری در عزای عزیزان ننشینیم و باید سلامت مردم حفظ شود و بار مراجعه به بیمارستان ها کاهش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری محرم را به عزای عزیزان ننشینیم

عزاداری محرم را به عزای عزیزان ننشینیم