مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:152020-08-09سياسي

سهام عدالت را نگه دارید/ مشمولان جدید سهام عدالت در طرح مجلس


مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه گفت: توصیه بر این است سهام عدالت که ارزش آن 30 برابر ارزش اولیه است را نگه دارید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، امیرحمزه حیدریان امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین جزییات وضعیت سهام عدالت، اظهار داشت: نهم اردیبهشت ماه امسال سهام عدالت با دستور مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی آزاد شد.

وی ادامه داد: سازمان خصوصی سازی هم دو روش مستقیم و غیرمستقیم را برای مدیریت سهام توسط مردم ایجاد کرد که حدود 53 درصد دارندگان سهام عدالت استان روش مستقیم را انتخاب کردند.

سهام عدالت سرمایه ای ارزشمند مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه ادامه داد: دولت اخیرا مصوب کرده دارندگان سهام عدالت که روش مستقیم را انتخاب کردند، می توانند 30 درصد دیگر از سهام خود را بفروشند یعنی در مجموع از ابتدا تا الان 60 درصد از سهام را می تواند از طریق کارگزاری ها و یا بانک به فروش برسانند وی ادامه داد: توصیه بر این است سهام عدالت که ارزش آن 30 برابر ارزش اولیه است را نگه دارید، ولی در شرایطی که نیاز مبرم به پول دارید می توانید، بفروشید.

حیدریان تصریح کرد: دولت همچنین مصوب کرده دارندگان سهام عدالت می توانند از بانک ها تسهیلات کارت اعتباری بگیرند که مزایای ویژه ای دارد، لذا بانک ها مکلف شده اند این تسهیلات ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهام عدالت را نگه دارید/ مشمولان جدید سهام عدالت در طرح مجلس

سهام عدالت را نگه دارید/ مشمولان جدید سهام عدالت در طرح مجلس