مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:102020-08-09اقتصادي

هشدار! متقاضیان مسکن مهر پرند بدون تکمیل آورده حذف می شوند


وطن خواه از حذف اولویت متقاضیان مسکن مهر پرند در صورت عدم تکمیل آورده در مرحله اول خبر داد.

- جی پلاس ، وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند، با بیان اینکه برنامه ای جدی برای تحویل واحدهای مسکن مهر، در شهر پرند در دستور کار خود قرار داده ایم، گفت: اگر کسی بعد از چندین بار دستور و پیگیری واحد مسکونی را تحویل نگیرد و آورده خود را تکمیل نکند، در مرحله اول جا به جا و در مرحله دوم واحد از او پس گرفته می شود.

او با تاکید بر اینکه از ابتدای ماه آینده این اقدام را در دستور کار خود قرار خواهیم داد، اظهار کرد: حال این موضوع را اعلام می کنیم تا متقاضیان آورده خود را تکمیل کنند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اشاره به اینکه دو سیاست را برای تکمیل آورده متقاضیان در دستور کار خود قرار داده ایم گفت: با هماهنگی بانک مسکن اعلام کرده ایم، متقاضیانی که آورده خود را تکمیل نکنند، نرخ سود تسهیلات آنان از 4 درصد به 18 درصد خواهد رسید و این موضوع را بانک مسکن به صورت جدی از ما درخواست کرده است.

وطن خواهی با بیان اینکه این درخواست نیاز به مصوبه مجمع استان دارد و باید در شورای مسکن به تصویب برسد افزود: تا حدود یک ماه و نیم آینده برای متقاضیان مسکن مهر در این بخش فرصت گذاشته ایم تا هرچه سریعتر آورده خود را تکمیل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار! متقاضیان مسکن مهر پرند بدون تکمیل آورده حذف می شوند

هشدار! متقاضیان مسکن مهر پرند بدون تکمیل آورده حذف می شوند