مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-09سياسي

 7 کتابفروشی در اجرای طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی مشارکت کردند


 معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح تابستانه کتاب با مشارکت هفت کتابفروشی در این استان خبرداد.

- ایسنا/خراسان شمالی  معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح تابستانه کتاب با مشارکت هفت کتابفروشی در این استان خبرداد.

رضا رضایی افزود: طرح تابستانه کتاب با مشارکت هفت کتابفروشی استان همزمان با عید غدیر در استان آغاز و تا 30 مرداد ماه جاری در کتابفروشی های عضو این طرح ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، وی اظهار کرد: در این طرح کتاب های عمومی و کتاب های کودک و نوجوان با 25 درصد تخفیف برای علاقه مندان در نظر گرفته شده و علاقمندان می توانند تا سقف یک میلیون ریال کتاب های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

رضایی، تصریح کرد: کتابفروشی های اندیشه سبز با مدیریت ابوالفضل اصغرپور، پاتوق کتاب بجنورد مجتبی یزدانی، حاتمی علی اصغر حاتمی، شهرکتاب بجنورد آناهیتا غفاریان، گوتنبرگ محمد ابراهیم تاتاری و کتابسرای فرزین لاله فرزین فر از بجنورد و کتابسرای عضدی با مدیریت حسین عضدی از مانه و سملقان در طرح تابستانه کتاب سال 99 ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 7 کتابفروشی در اجرای طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی مشارکت کردند

 7 کتابفروشی در اجرای طرح تابستانه کتاب خراسان شمالی مشارکت کردند