مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 01:402020-08-09سياسي

تشریح محورهای استیضاح وزیر نفت/ زنگنه وزیر دوران جنگ اقتصادی نیست


نماینده دشتستان در مجلس با اشاره به استیضاح بیژن زنگنه گفت: امضاهای این استیضاح در حال افزایش است و وزیر نفت باید درباره خام فروشی و ضعف در دیپلماسی انرژی پاسخگو باشد.

- ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت اظهار داشت: هم اکنون در حال جمع آوری امضاهای استیضاح وزیر نفت هستیم که روز به روز در حال افزایش است.

وی در توضیح دلایل استیضاح زنگنه افزود: ما احساس می کنیم که وزیر نفت کارایی لازم را در این وزارتخانه ندارد و او نمی تواند مشکلات ایران در این حوزه را رفع کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوع مدیریت زنگنه به صورتی است که وقتی بر مسند مدیریتی قرار می گیرد مشکلات زیادی را به وجود می آورد که در طول سال های اخیر بر حجم این مشکلات افزوده شده است.

رضایی گفت: بر زمین ماندن و عدم تحقق اسناد کلان نظام در حوزه انرژی مانند سند اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بخشی از این موضوعات است که این وزارتخانه نتوانسته آن را اجرایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح محورهای استیضاح وزیر نفت/ زنگنه وزیر دوران جنگ اقتصادی نیست

تشریح محورهای استیضاح وزیر نفت/ زنگنه وزیر دوران جنگ اقتصادی نیست