مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 01:052020-08-09بين الملل

نقشه فرار ثروتمندان آمریکایی؛ سنگرهای خصوصی برای گریز از آخرالزمان!


چرا ثروتمندان آمریکایی با وجود امکانات زیاد و املاک متعددی که دارند برای خود پناهگاه های زیرزمینی می خرند؟ در سال های اخیر بازار خرید پناهگاه های زیرزمینی توسط ثروتمندان آمریکایی داغ شده؛ - مجله فارس پلاس؛ امین رحیمی: پناهگاه های آخرالزمانی ؛ این نامی است که رسانه ها به خانه های زیرزمینی ثروتمندان داده اند.

دلیلش هم اینکه خرید این پناهگاه ها در واقع یک ایده آخرالزمانی دارد! حالا به نظرتان زمانه برای ثروتمندان آمریکایی چه وقت به پایان می رسد؟ وقتی حوادث بزرگ رخ دهند؛ از جنگ هسته ای گرفته تا جنگ جهانی یا جنگ داخلی یا انقلاب مردمی یا شورش فقرا.

بی دلیل نیست که این پناهگاه های زیرزمینی انواع مختلفی دارند؛ از پناهگاه ضد حمله هسته ای و شیمیایی تا پناهگاه های خودکفا از نظر آب و غذا برای اقامت طولانی و حتی انواع ساده تر که مزیتشان فقط به مخفی بودن در زیرزمین است.

بازار ساخت و فروش این پناهگاه ها در آمریکا داغ است تا ثروتمندان به هر دلیلی که بخواهند روزی از روی زمین فرار کنند، امکان خرید اقامتگاهی مناسب را داشته داشته باشند.

در شرایط فعلی، بسیاری از کارشناسان دلیل وجود چنین پناهگاه هایی را ترس از نابودی آمریکا در جنگ و ترس از شورش مردمی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه فرار ثروتمندان آمریکایی؛ سنگرهای خصوصی برای گریز از آخرالزمان!

نقشه فرار ثروتمندان آمریکایی؛ سنگرهای خصوصی برای گریز از آخرالزمان!