مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 23:502020-08-09سياسي

4 آفتی که موفقیت داوطلبان کنکور را تهدید می کند


مشاور رییس انجمن تغذیه ایران با اشاره به عوامل تغذیه ای موثر بر افزایش قدرت یادگیری، حافظه و تمرکز در امتحانات؛ در عین حال چهار آفت مهم تهدید کننده موفقیت داوطلبان کنکور در ایام امتحانات را تشریح کرد.

- مشاور رییس انجمن تغذیه ایران با اشاره به عوامل تغذیه ای موثر بر افزایش قدرت یادگیری، حافظه و تمرکز در امتحانات؛ در عین حال چهار آفت مهم تهدید کننده موفقیت داوطلبان کنکور در ایام امتحانات را تشریح کرد.

برلیانت بزرگمهر - مشاور تغذیه و رژیم درمانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه یکی از آرزوهای بزرگ هر محصلی، موفقیت در کنکور و ورود به دانشگاه است، گفت: البته در این میان علاوه بر مطالعه عمیق و کافی دروس، آمادگی ذهنی جهت شرکت در آزمون و کسب موفقیت نیز نقش بسزایی دارد.

وی با اشاره به اثرات بسیار مهم و غیر قابل انکار تغذیه بر افزایش تمرکز، حافظه و قدرت یادگیری، اظهار کرد: لازم است داوطلبان کنکور و سایر آزمون ها در روزها و هفته های قبل از امتحان، توجه کافی به وضعیت تغذیه خود داشته باشند تا بتوانند موفقیت بیشتری کسب کنند.

چهار آفتی که موفقیت داوطلبان کنکور را تهدید می کند بزرگمهر به چهار آفت مهمی که دانش آموزان را در این ایام تهدید کرده و موفقیتشان در آزمون را تحت تاثیر قرار می دهد، گفت: نخوردن صبحانه در روز کنکور، جانشین کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 آفتی که موفقیت داوطلبان کنکور را تهدید می کند

4 آفتی که موفقیت داوطلبان کنکور را تهدید می کند