مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 23:352020-08-09اقتصادي

ایران ونزوئلا نیست!/مشکلات یک شبه قابل حل نیستند


نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به کاهش فروش نفت در کشور گفت: اینکه گفته می شود آینده اقتصادی ایران همچون ونزوئلا است، قیاس مع الفارق بوده چون این کشور منابعی را در اختیار دارد که در عبور از بحران ها اثرگذار است.

- حسن محمدیاری شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به افزایش بی ضابطه و افسارگسیخته قیمت کالا و خدمات در کشور، اظهار کرد: همه قوا به نحوی در تلاش هستند تا بر گرانی ها فائق آیند اما همچنان نیاز هست تا تحمل و شکیبایی مردم بیشتر شود.

وی با اشاره به تعدد مشکلات و چالش ها در کشور ازجمله در بُعد اقتصادی افزود: مشکلات یک شبه قابل حل نیستند و مجلس تازه شروع به کارکرده و امید است تغییراتی در حوزه های مختلف ازجمله در بخش اقتصادی ایجاد شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ساماندهی مشکلات اقتصادی مردم از اولویت های اصلی وکلای ملت است، گفت: برآیند نظرات و مواضع نمایندگان مجلس توسط رییس در سران اقتصادی قوا مطرح می شود و انتظار است گره گشایی از مشکلات ملموس تر باشد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید در پی تلاش ها و گفت وگوها مشکلی از چالش های مردم رفع شود، تصریح کرد: به نظر می رسد بسیاری از مشکلات در حوزه اقتصادی به دلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران ونزوئلا نیست!/مشکلات یک شبه قابل حل نیستند

ایران ونزوئلا نیست!/مشکلات یک شبه قابل حل نیستند