مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 20:202020-08-09سياسي

لیبی سازی در لبنان، دستور کار اصلی نظام سلطه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به آشوب های 24 ساعت اخیر لبنان بعد از حادثه انفجار مهیب بیروت اظهار داشت: - صدرالحسینی، کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: شاهد مثال این مدعا آن است که آشوب گران بلافاصله پس از ورود به مکان های دولتی و وزارتخانه ها اسناد و مدارک را آتش می زنند و مقداری از آن ها را به همراه خود می برند و.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به آشوب های 24 ساعت اخیر لبنان بعد از حادثه انفجار مهیب بیروت اظهار داشت: تحولات اخیر لبنان موضوعی است که تقریباً از 1 سال پیش کلید آنها زده شده است و زمینه های آن فراهم آمده است.

وی افزود: عوامل خارجی در این شرایط طی یک سال گذشته مهم ترین نقش را داشتند و به ویژه در 24 ساعت گذشته همه توانمندی خود رابرای به اجرا در آوردن سیاست های نظام سلطه پای کار آوردند.

این کارشناس مسائل منطقه ادامه داد: اما خوشبختانه علیرغم بی تجربگی دولت کنونی و فقدان سابقه چندان در حوزه سیاسی، به دلیل آنکه مثلث رییس جمهور دولت و مقاومت اسلامی لبنان توانسته بودند هماهنگی بسیار خوبی را با یکدیگر داشته باشند، تا حد زیادی توانستند از ماجراهایی که نظام سلطه خیلی زودتر از 24 ساعت گذشته به دنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبی سازی در لبنان، دستور کار اصلی نظام سلطه

لیبی سازی در لبنان، دستور کار اصلی نظام سلطه