مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 20:152020-08-09سياسي

رسانه های دشتستان در مقابله با زمین خواری فریاد بزنند


فرماندار شهرستان دشتستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع تصرف زمین های دولتی، گفت: رسانه های دشتستان در مقابله با زمین خواری فریاد بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله نوروزی عصر یکشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان نیازمند همکاری و یاری رسانه ها و تعامل با خبرنگاران هستیم و باید همه در کنار هم برای رسیدن به اهداف تلاش کنیم.

وی رسانه ها را از عوامل توسعه و پیشرفت هر جامعه دانست و بیان کرد: شفافیت، صداقت، اطلاع رسانی دقیق از ویژگی های رسانه ها و خبرنگاران است که ما به رسانه های شهرستان نگاه تعاملی داریم.

فرماندار دشتستان با اشاره به مشکلات خبرنگاران شهرستان اضافه کرد: کمیته ای متشکل از خبرنگاران پیشکسوت دشتستان راه اندازی می کنیم و با همراهی مسئولان استانی برای رفع مشکلات اهالی رسانه شهرستان تلاش خواهیم کرد.

راه اندازی خانه مطبوعات در دشتستان وی راه اندازی خانه مطبوعات در شهرستان دشتستان را مهم دانست و افزود: می توانیم با همراهی و هم افزایی رسانه ها اقدامات خوبی را برای توسعه و پیشرفت شهرستان داشته باشیم.

نوروزی در ارتباط با کرونا در دشتستان نیز گفت: تاکنون هزار و 892 مورد ابتلای به کرونا در شهرستان ثبت شده است که هزار و 586 نفر بهبود یافته و 112 نفر نیز جان باخته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های دشتستان در مقابله با زمین خواری فریاد بزنند

رسانه های دشتستان در مقابله با زمین خواری فریاد بزنند