مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 18:502020-08-09اجتماعي

اجرا طرح مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی کردستان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح ملی «مدرسه خوانا» با هدف ارتقای مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی در تعدادی از مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی استان خبر داد.

- اجرا طرح "مدرسه خوانا" در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی کردستان ایسنا/کردستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از اجرای طرح ملی مدرسه خوانا با هدف ارتقای مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی در تعدادی از مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی استان خبر داد.

صدیقه عبداللهی امروز(20 مرداد) با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای اولین بار، طرح ملی مدرسه خوانا با هدف ارتقای مهارت های خواندن، نوشتن و آداب و مهارت های زندگی در سال تحصیلی 1400-1399 همزمان در سراسر کشور و با مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف در سطح استان در 5 درصد مدارس ابتدایی و 5 درصد کلاس های پیش دبستانی برای اولین بار اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره ابتدایی دوره طلایی و پنجره فرصت آموزش و پرورش است و مهارت های چهارگانه زبانی شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن و آداب مهارت های زندگی، جزء هدف های اصلی و اساسی در دوره ابتدایی است، افزود: به منظور بهبود و ارتقای این مهارت ها و در راستای کیفیت بخشی به آموزش و پرورش دوره ابتدایی، طرح مدرسه خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرا طرح مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی کردستان

اجرا طرح مدرسه خوانا در مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی کردستان