مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:502020-08-09حوادث

جزییات آتش سوزی در مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از آتش سوزی در مراتع نیمه مشجر و مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران خبر داد.

- مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی تشریح کرد جزییات آتش سوزی در مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی از آتش سوزی در مراتع نیمه مشجر و مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران خبر داد.

محمد باقر هنربر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وقوع آتش سوزی در بخشی از مراتع مشجر شهرستان کلیبر، اظهار کرد: آتش سوزی صبح امروز در نوجه ده و صومعه شهرستان کلیبر کاملا اطفاء شده است.

وی از وقوع آتش سوزی در روستاهای هوش و آوارسین بخش خداآفرین نیز خبر داد و افزود: این آتش سوزی نیز از ساعت یک ظهر امروز، یکشنبه، نوزدهم مرداد ماه شروع شده، اما متاسفانه تا کنون اطفاء نشده است.

وی، وزش شدید باد در منطقه را از علل عدم موفقیت در مهار و اطفاء حریق عنوان کرد و گفت: وزش باد به قدری شدید است که گزارش نیروهای امدادی از پشت تلفن به سختی شنیده می شود.

وی ادامه داد: وزش باد همچنین سبب سرایت حریق به نقاط مختلف می شود، هم اکنون تمامی نیروهای امدادی متشکل از سپاه، هلال احمر، مرزبانی، منطقه آزاد، نیروهای شهرستان کلیبر، نیروهای مردمی، بسیج و منابع طبیعی در محل حادثه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آتش سوزی در مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران

جزییات آتش سوزی در مراتع مشجر مشرف به جنگل های ارسباران