مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-09اقتصادي

کاهش 28 درصدی تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: از اسفند سال گذشته تا اواسط مردادماه جاری تردد ماشین ها 28 درصد کاهش و اتوبوس در حوزه بار و مسافر 48 درصد افزایش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز عزیزاله روشن در نشست خبری با خبرنگاران گفت: یکی از نگرانی هاس ما در ایام زمستان و پاییز است که تمام راهداران در یک فضای بسته قرار دارند و اگر یکی از آنان به ویروس کرونا مبتلا شود تمام مجموعه را درگیر می کند و خدمت رسانی را تحت الشعاع قرار می هد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: آمار راه های اصلی فرعی و روستایی سه هزار 739 کیلومتر است که نزدیک هشتصد کیلومتر خاکی یا شنی و بالای 300 کیلومتر راه روستایی بالای 50 خانوار در استان داریم.

وی با اشاره به تعداد راهدارخانه های استان اظهار داشت: تعداد 42 راهدارخانه داریم که 10 مورد از آنها موقت و 32 مورد دائم است؛ همچنین در خدمات راهداری سامانه تردد شمار برخط ترافیک محورها را محاسبه می کند که در اکثر محور های اصلی و فرعی این سامانه وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به کاهش سفر از اسفندماه سال گذشته تا 13 مرداد امسال، گفت:  تردد ماشین ها 28 درصد کاهش و اتوبوس در حوزه بار و مسافر 48 درصد افزایش داشته هم چنین در حوزه ثبت بارنامه و توناژ از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 28 درصدی تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری

کاهش 28 درصدی تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری