مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-09پزشكي

افزایش مجدد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در سه هفته گذشته روند روزانه بیماری کرونا در خوزستان کاهشی بوده اما تنها در روز گذشته 29 بیمار افزایشی داشتیم که این زنگ خطر است؛ - ایسنا/خوزستان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در سه هفته گذشته روند روزانه بیماری کرونا در خوزستان کاهشی بوده اما تنها در روز گذشته 29 بیمار افزایشی داشتیم که این زنگ خطر است؛ باید توجه شود کوچکترین سهل انگاری باعث می شود در شرایط بدی قرار بگیریم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (19 مردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: سه هفته پیاپی روند بیماری، هم از نظر موارد بستری و هم مراجعه کنندگان به بیمارستان ها کاهشی بوده است اما این روند کاملا شکننده است.

کوچکترین آلارم ها و موارد باید جدی گرفته شوند و مداخله جدی کنیم تا مجددا پیک بیماری برنگردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: دوشنبه هر هفته وضیعت شهرها از نظر تغییر رنگ از سوی وزارت بهداشت اعلام می شود؛ دانشگاه های علوم پزشکی نقشی در این خصوص ندارند و تنها آمار موارد بستری را روزانه در سایت بارگذاری می کنند.

طبق اعلام وزارت بهداشت در هفته گذشته، دو شهر آغاجاری و رامهرمز قرمز بودند که امیدواریم روند به گونه ای باشد که این دو شهر نیز از وضعیت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مجدد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان

افزایش مجدد موارد ابتلا به کرونا در خوزستان