مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:302020-08-09سياسي

عروج سومین شهید سلامت در شهرری


دکتر«محمد حسین خلیلی» یکی از مدیران دارالشفاء کوثر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و از عناصر فداکار جبهه مدافعان سلامت به همکاران شهیدش پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، سرهنگ حاج محمدحسین خلیلی از پزشکان و مدیران دارالشفاء کوثر آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در شهرری روز گذشته همزمان با عید سعید غدیرخم در جبهه دفاع از بیماران کرونا یی کرده بود.

  این دکتر خدوم که بیش از 15 سال مشغول خدمت رسانی به بیماران کم بضاعت مناطق محروم شهرری بود، در مراسمات لیالی قدر، ایام مسلمیه و ماه محرم به عنوان پزشک داوطلب انجام وظیفه می کرد.

روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در پیامی درگذشت این پزشک جهادگر را تسلیت گفته است.

در بخشی از این پیام آمده است:  اِنَّالِلَه وَاِنَّااِلَیْهِ رَاجِعُوْنَ  سرهنگ بازنشسته پزشک، زنده یاد دکتر حاج محمد حسین خلیلی که از سال ها قبل خود را وقف مداوای بیماران و محرومان کرده بود همزمان با عید سعید غدیرخم جان به جان آفرین تسلیم کرد  و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شادروان دکتر خلیلی که با شروع بیماری کرونا علی رغم بازنشستگی از خدمت، ضمن قرار گرفتن در صف اول جهاد سلامت، به درمان بیماران در یکی از مناطق محروم تهران پرداخته بود، قبل از بازنشستگی، ریاست درمانگاه تخصصی بیمارستان گلستان ارتش جمهوری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عروج سومین شهید سلامت در شهرری

عروج سومین شهید سلامت در شهرری