مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:252020-08-09سياسي

مهم ترین تصمیمات در ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی چه بود؟


بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، با متخلفین از ضوابط و پروتکل های بهداشتی برخورد می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا، با متخلفین از ضوابط و پروتکل های بهداشتی برخورد می شود.

محمدصادق معتمدیان، امروز یکشنبه 19 مرداد در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان اظهار کرد: کسانی که با نزدن ماسک و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی برای مردم مشکل ایجاد می کنند، باید منتظر برخوردهای قانونی باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: آخرین مرحله در این برخوردهای قانونی، معرفی افراد خاطی به دستگاه قضایی است.

استاندار خراسان جنوبی با تبریک روز خبرنگار و تشکر از فعالان رسانه ای استان که نقش مهمی در آگاهی بخشی و انتقال اطلاعات به جامعه دارند، به تشریح موارد مطرح شده در جلسه ستاد ملی کرونا پرداخت.

معتمدیان گفت: بنا به اطلاعات و نظرات دستگاه های اجرایی عضو کمیته امنیتی اجتماعی ستاد کرونا، مواردی درخصوص شیوه برخورد با متخلفان ضوابط بهداشتی مطرح شد و مقرر شد این موارد در قالب دستورالعمل های لازم تدوین شده جهت اجرا ابلاغ شود.

وی با تأکید بر اینکه در اغلب کشورها که جهت رعایت ضوابط بهداشتی قوانین سخت گیرانه ای اعمال کرده اند، نتایج مطلوبی حاصل شده، یادآور شد: در جلسه ستاد ملی مقرر شد، موارد مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین تصمیمات در ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی چه بود؟

مهم ترین تصمیمات در ستاد مدیریت کرونای خراسان جنوبی چه بود؟