مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:052020-08-09سياسي

انتقاد خبرنگاران باید در چهارچوب اخلاق حرفه ای باشد


ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران و جلوگیری از تبعیض و برخی بداخلاقی ها علیه این عزیزان باید حتما موردتوجه دستگاه های اداری و .

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار سلماس گفت: ارج نهادن به جایگاه خبرنگاران و جلوگیری از تبعیض و برخی بداخلاقی ها علیه این عزیزان باید حتما موردتوجه دستگاه های اداری و .

شهرستان باشد.

علی اکبر عسگری امروز 19 مرداد در جلسه تجلیل و تکریم از خبرنگاران سلماس گفت: در هر کشوری بخواهیم در مسیر توسعه گام برداریم باید برخی شاخص ها را در این راه رعایت کنیم و یکی از مهمترین شاخص ها آزادی بیان و رسانه است .

عسگری با بیان اینکه آزادی بیان مستلزم رعایت اخلاق حرفه ای و ادب و متانت و ارزش های انسانی است ، افزود: امروزه بیش از هر دوره ای نیازمند چشمان تیزبین و موشکافانه اهالی خبر و رسانه هستیم.

وی اظهار کرد: چالش های معیشتی و اجتماعی پیش روی خبرنگاران یکی از بزرگترین آسیب ها در روند اطلاع رسانی و فعالیت این عزیزان است.

عسگری تصریح کرد: با آغوشی باز پذیرای نقدها در سطح جامعه و توسط خبرنگاران هستیم اما انتقادات مطرح شده نیز باید در چهارچوب اخلاق حرفه ای و با رعایت موازین رسانه ای و انسانی باید باشد.

عسگری بیان کرد: اخلاق رسانه ای حکم می کند که ابتدا نقدهایمان را به گوش مسئولین مربوطه برسانیم و پس از پیگیری و عدم پاسخ و رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد خبرنگاران باید در چهارچوب اخلاق حرفه ای باشد

انتقاد خبرنگاران باید در چهارچوب اخلاق حرفه ای باشد