مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:452020-08-09پزشكي

افراد فاقد بیمه جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت اقدام کنند


مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل گفت: کسانی که فاقد بیمه پایه هستند می توانند برای اخذ دفترچه بیمه سلامت و شرکت در آزمون وسع اقدام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، وحید خلیل اللهی عصر امروز با حضور دفتر خبرگزاری فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: با توجه به اینکه حادثه و بیماری خبر نمی کند لذا داشتن بیمه به دلیل بالا رفتن هزینه های پزشکی برای اکثر مراجعین ضروری است.

وی افزود: در طول 45 روز گذشته 61 میلیارد تومان اعتبار به حوزه بهداشت و درمان خصوصی و دانشگاهی تزریق شده است که مبلغ قابل توجهی برای استان به شمار می رود.

مدیرکل بیمه سلامت استان اردبیل عنوان کرد: تاکنون 107 هزار نفر در آزمون وسع شرکت کرده اند و توصیه ما به افراد فاقد بیمه این است که هرچه سریع تر جهت شرکت در آزمون وسع و دریافت دفترچه بیمه سلامت مراجعه کنند.

وی در رابطه با الکترونیکی شدن نسخه پیچی بیان کرد: در سال گذشته شهرستان های خلخال، مشگین شهر و نمین به صورت پایلوت وارد طرح الکترونیکی شدن نسخه پیچی ها شده بودند که در خرداد ماه سال جاری تمام شهرستان های استان نسخه پیچی به صورت الکترونیکی را آغاز کردند که خوشبختانه اجرای این طرح و این زیر ساخت ها مزایای بسیاری هم برای مراکز درمانی و هم برای بیمه را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد فاقد بیمه جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت اقدام کنند

افراد فاقد بیمه جهت دریافت دفترچه بیمه سلامت اقدام کنند