مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:102020-08-09سياسي

آیا روسیه واکسن کرونا را ساخته است؟


وزارت بهداشت روسیه چند روز پیش قاطعانه اعلام کرد که این کشور مراحل آزمایش بالینی واکسن کرونا را پشت سر گذاشته و در روزهای آینده آن را ثبت می کند، - اما کشورهای دیگر نسبت به این ادعای روس ها تردید دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رسانه های روسیه این روزها حجم بالایی از اخبار در ارتباط با واکسن کرونای ساخت این کشور را منتشر می کنند؛ موضوعی که به سرعت در همه رسانه های مطرح جهان بازتاب پیدا می کند.

داشتن دست بالا در ساخت این واکسن، به تازه ترین حوزه رقابت ابرقدرت ها تبدیل شده و حداقل در کوتاه مدت، میتواند چهره ای سازنده و برتر از کشوری ارائه دهد که در این زمینه پیشرو است.

درحالیکه وزارت بهداشت روسیه چند روز پیش به صراحت اعلام کرد که این کشور مراحل آزمایش بالینی واکسن کرونا را پشت سر گذاشته و در روزهای آینده آن را ثبت می کند، کشورهای دیگر تردیدهایی جدی به این ادعا وارد می کنند.

واکسن روسی کرونا در چه مرحله ای است؟ بر اساس گفته تاتیانا گالیکووا، معاون نخست وزیر روسیه، دانشمندان این کشور با همکاری وزارت بهداشت، وزارت دفاع و مراکز تحقیقاتی-بهداشتی در حال کار روی ساخت چند ده واکسن کرونا هستند که از بین آنها دو پروژه چشم انداز بهتری دارند و اصلی ترین آنها نیز در مرکز ملی تحقیقات میکروبیولوژی و اپیدمی شناسی "گامالیی" در جریان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا روسیه واکسن کرونا را ساخته است؟

آیا روسیه واکسن کرونا را ساخته است؟