مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-09سياسي

رییس خانه احزاب: فراهم کردن بهتر بستر مردم سالاری درگرو عزم جدی خبرنگاران است


رییس خانه احزاب به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار پیامی را صادر و تصریح کرد: رشد و توسعه فرهنگی جامعه و فراهم نمودن هرچه بهتر بستر مردم سالاری دینی و جامعه مدنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، سیدشهاب الدین صدر رییس خانه احزاب ایران به مناسبت 17 مردادماه روز خبرنگار پیامی را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:  بسمه تعالی ن والقلم و مایسطرون هفدهم مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار را بر تمامی اهالی قلم که حرمت قلم و آگاهی را پاس می دارند و قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی قرار می دهند تبریک عرض می نمایم.

به یادگار ماندن صحنه های دفاع مقدس و وقایع آموزنده دوران چهل ساله انقلاب محصول زحمات این راویان انقلاب اسلامی است.

چنین روزی به نام تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی نامگذاری شده است تا با آگاهی بخشی خود، روح امید را به کالبد جامعه بدمند.

روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی برای بازخوانی کارنامه درخشان و تقدیر از جامعه محترمی است که لحظه ای از انجام رسالت مقدس خود دریغ نورزید و نقش حیات بخش خود را به بهترین شکل در جامعه ایفا کرده اند.

رشد و توسعه فرهنگی جامعه و فراهم نمودن هرچه بهتر بستر مردم سالاری دینی و جامعه مدنی، مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم عزیزمان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه احزاب: فراهم کردن بهتر بستر مردم سالاری درگرو عزم جدی خبرنگاران است

رییس خانه احزاب: فراهم کردن بهتر بستر مردم سالاری درگرو عزم جدی خبرنگاران است