مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:102020-08-09اقتصادي

ظرفیت تولید ماسک در کرمان به 350 هزار عدد می رسد


استاندار کرمان با اشاره به اینکه نیاز استان به ماسک روزانه 400 هزار عدد است، گفت: با ورود یک دستگاه به خط تولید تا سه هفته آینده ظرفیت تولید ماسک استان به 350 هزار عدد در روز خواهد رسید که براساس بررسی دانشگاه علوم پزشکی هنوز 50 هزار عدد دیگر نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق بصیری در ستاد استانی مدیریت ویروس خبر داد و گفت: هماهنگی لازم بین برگزارکنندگان و نهادها به منظور اجرای دقیق شیوه نامه های محرم باید صورت گیرد.

مهدی حسینی نژاد رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان عنوان کرد: براساس نظر دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیاز روزانه استان 400 هزار عدد ماسک اعلام شده است، لذا پیگیری های لازم برای افزایش میزان تولید استان به عمل آمد.

وی بیان داشت: واحدهای تولیدی اقدام به خریداری دستگاه تولید ماسک کرده اند، دو واحد هم در زرند و رفسنجان افزایش ظرفیت دادند و با فراهم شدن این زیرساخت ها طی 10 روز آینده به نیاز 400 هزار ماسک خواهیم رسید.

حسینی نژاد گفت: با ترخیص، دستگاه تولید ماسک تا دو هفته آینده وارد خط تولید می شود و در ابتدای کار 70 هزار عدد در روز را تولید خواهد داشت.

حسینی نژاد، پارچه مورد نیاز ماسک را یکی از مشکلات بزرگ کنونی در کشور برشمرد و گفت: واحد تولیدی در کرمان این امکان را دارد که پارچه مورد نیاز را با پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید ماسک در کرمان به 350 هزار عدد می رسد

ظرفیت تولید ماسک در کرمان به 350 هزار عدد می رسد